tisdag 3 juli 2018

Sommarutmaningen - Ett veck i tiden


Här kommer tips på en klassisk fantasybok. Boken har även alldeles nyss kommit som film.
 
Bokens titel:
Ett veck i tiden

 
Författare:
Medeleine L`engle

 
Varför valde du boken?
Jag älskar spännande böcker, så när jag hörde Ett veck i tiden, själva titeln, så visste jag att det skulle vara spännande därför tog jag den.
 

Berätta om något som var särskilt bra eller dåligt med boken Jag tyckte om att hon ville hitta sin pappa fast det var farligt och det som var dåligt det var när alla studsa bollen samtidigt, det är lite tråkigt om alla gör det.
 

Försök att komma på något som boken påminner om - en film, annan bok, tv-serie, något som hänt dig... vad som helst!
Jag vet inte, det har inte hänt för mig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar