måndag 18 juni 2018

Sommarutmaningen : Scenskräck

Så var det sommar igen! Och här kommer årets första boktips från Saga i Lomma. Det lär bli fler!
 
Bokens titel:

Scenskräck

Författare:

Maja Lunde

Varför valde du boken?

Den verkade bra och rolig. Jag läser ofta deckare och jag ville testa något nytt. För att nytt är ju alltid roligt. Jag skrattade mycket när jag läste boken och jag tyckte verkligen om den. Jag kommer absolut läsa flera böcker i serien "världens bästa gäng" och om någon hade frågat mig om boktips hade jag rekommenderat Scenskräck till 100%.
 

Berätta om något som var särskilt bra eller dåligt med boken: Jag tyckte att allt var bra. Den var inte långtråkig eller hade ett dåligt innehåll eller något sånt. Den var jättebra!!
 

Försök att komma på något som boken påminner om - en film, annan bok, tv-serie, något som hänt dig... vad som helst!
Mitt huvud är tomt. Men jag har en svag känsla av att den påminner lite om någon annan dagboks-aktig bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar