torsdag 29 juni 2017

Sommarutmaningen : Se upp för spionerna!

Vi fortsätter våra sommartips från er som deltar i Sommarutmaningen med ett förslag för dig som gillar spänning och humor. Så här skriver Victoria, 10 år, i Bjärred:

Bokens titel: Hotell gyllene knorren "se upp för spionerna"  Författare: Måns Gahrton och Johan unenge  
 
Varför valde du boken?  För jag läst andra böcker i den serien och jag tyckte serien var jättebra så jag fick denna boken och då ville jag läsa den  

Berätta om något som var särskilt bra eller dåligt med boken:
Jag tyckte att det var bra att dem hade lite bilder och inte för många bilder 

Försök att komma på något som boken påminner om - en film, annan bok, tv-serie, något som hänt dig... vad som helst! 
Jag tycker den påminner lite om dem andra böckerna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar