torsdag 29 juni 2017

Sommarutmaningen : Nikkis dagbok del 1

Victoria 10, från Bjärred tipsar även om denna humorbok. Den här serien böcker om Nikki har varit otroligt populär på våra bibliotek ända sedan den kom ut!

Bokens titel´: Nikkis dagbok #1 
Författare: Rachel Renée Russell  
Varför valde du boken?  Jag valde boken för att jag hört mina kompisar snacka om den och då har jag velat läsa den  
Berätta om något som var särskilt bra eller dåligt med boken:
Jag tyckte att det var bra att dem beskrev ord som dem hittat på eller såna som man inte känner till  
Försök att komma på något som boken påminner om - en film, annan bok, tv-serie, något som hänt dig... vad som helst!  Jag tycker att den liknar lite dagbok för alla mina fans för att ja det är en människa som hamnar i trubbel ibland  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar